Avatar billede stho Nybegynder
24. september 2013 - 10:04 Der er 4 kommentarer

PHP Nuke for absolut begynder

Jeg vil gerne undersøge om der her findes nogle mennesker der kan hjælpe mig i gang med PHP Nuke. Gerne fra Sydsjælland, og hvis man vil ofre et par timer på mig kommer jeg gerne.

Hjælp kan sagtens være et par flasker rødvin værd :-)

Med venlig hilsen

Steen
stho@vip.cybercity.dk
Avatar billede arne_v Ekspert
24. september 2013 - 14:37 #1
Er PHPNuke ikke doed og borte??
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
29. september 2013 - 18:49 #2
Der er video tutorials på dansk om både php, mysql, javascript, html, og så videre her: http://www.nemprogrammering.dk/
Avatar billede stho Nybegynder
02. november 2013 - 12:54 #3
Jo det kan godt være PHP Nuke er død, men det var jo ikke det jeg spurgte om
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
03. november 2013 - 15:42 #4
Prøv at kigge lidt på youtube.
Du kan moske ikke finde nole der kan hjælpe dig, men du kan jo se nole video tutorials.

https://www.youtube.com/results?search_query=php+nuke+tutorial&oq=PHP+Nuke+tu&gs_l=youtube.1.0.0.1134.3277.0.4638.4.2.1.1.2.0.186.257.1j1.2.0...0.0...1ac.1.11.youtube.mPMhEV7z_XY