Avatar billede mirage-photo Nybegynder
23. september 2013 - 17:24 Der er 5 kommentarer

Juicebox galleri

Efter jeg har sat nye fotos i galleriet som er oprettet med Juicebox og uploaded dem er jeg (og andre) nødt til at genstarte computeren for at se de nye fotos på internettet. Det er ikke nok at trykke F5, der SKAL genstartes. Er der noget man kan gøre for at dette ikke sker? Mvh Jens
Avatar billede Blueeyez Mester
23. september 2013 - 17:25 #1
Hvad hvis der trykkes på ctrl + f5? Og hvad hvis i venter 5 min med og se billeder? (Svarer ca til en genstart)
Avatar billede mirage-photo Nybegynder
23. september 2013 - 18:11 #2
Tak,- har ikke prøvet ctrl +F5 men den med at vente fungerer desværre ikke,- selv efter flere dage dukker de nye fotos ikke op,- kun efter genstart. Det gør ikke så meget for mig selv når jeg ved det men jeg bestyrer flere hjemmesider og besøgende til siderne ser ikke de nye fotos hvis de har været der før (og ikke genstartet),- træls problem...
Avatar billede Blueeyez Mester
23. september 2013 - 21:15 #3
Blot fordi jeg nu er lidt forvirret vil jeg høre om vi snakker om denne juicebox = http://www.juicebox.net/

Eller denne = http://www.juicebox.net/support/wp-juicebox/
Avatar billede mirage-photo Nybegynder
23. september 2013 - 21:27 #4
Det er denneher: http://www.juicebox.net/ og det er pro version jeg kører med- mvh
Avatar billede Blueeyez Mester
23. september 2013 - 21:46 #5
Vil opfordre dig til at kontakt deres support i såfald.

Blot behold point ;)