Avatar billede tummas Nybegynder
19. september 2013 - 21:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Safari fuld skærm

Hej er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg får fuld skærm med Safari efter at jeg har installeret Apple IOS 7 i dag.
Det er lige før jeg fortryder denne opdatering

På forhånd tusind tak til den der kan hjælpe mig
Avatar billede mxk217 Nybegynder
19. september 2013 - 22:17 #1
Avatar billede tummas Nybegynder
19. september 2013 - 22:31 #2
Kan godt se hvad du mener, desværre kommer menuen  for neden og for oven hele tiden frem og dækker over skærmen.
Det må da være muligt i 2013 at vælge at en browser kan køre i fuld skærm indtil man vælger at den skal gøre noget andet.
Avatar billede Blueeyez Mester
19. september 2013 - 22:48 #3
Dolphin kan og har os adblock i sig og er gratis ;)
Avatar billede tummas Nybegynder
19. september 2013 - 23:17 #4
Tak er også kommet til samme resultat.
Hvis ikke andre kommer med løsningen jeg søger på Safari i morgen  er det dig der vinder denne omgang
Avatar billede tummas Nybegynder
20. september 2013 - 13:36 #5
Blueeyez
send mig et svar og du får point :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
20. september 2013 - 19:50 #6
Får du her :)

Et godt råd skriv til udviklerne af dolphin hvis du savner nogen funktioner for de lytter til brugerne ;)
Avatar billede tummas Nybegynder
21. september 2013 - 08:10 #7
Tak for det.
Denæste telefon tablet eller pc jeg køber bliver i hvert fald ikke appels, er så træt af alle de begrænsninger og censur man er underlagt med appels produkter.
Avatar billede Blueeyez Mester
21. september 2013 - 08:25 #8
Så vi 2, men tjek phineblocks på facebook et ret fedt alternativ der måske en dag bliver til en realitet :)

Er selv blot rasende over ios 7 udseende på visse områder, sikkerheden er højere, men er godt tilfreds med ios 6.1.4 :)