Avatar billede anzai892 Nybegynder
16. september 2013 - 13:27 Der er 2 kommentarer

ny pc

hey alle sammen :D jeg skriver fordi jeg står og mangler en ny gamer pc og er lidt på bagbund da jeg ikke har købt en ny pc i 7 år og ikke ved hvad der er godt hvis man skal kunne spille på den :P
jeg har 7000 så hvis det bliver lidt mere gør det ikke noget men helts 7000 eller der omkring :D
og inden nogle spøger :P så spiller jeg lidt af vært.
håber der er nogle som vil hjælpe mig og på forhånd tak :D

ps er ordblind så sry hvis der er stave fejl :P
Avatar billede vmanmartin Novice
16. september 2013 - 13:33 #1
Hej anzai892.

Jeg synes du skal prøve og kigge på den, en super computer til 7000 http://www.topdata.dk/product.asp?product=9194

Top data har med at gøre det billigt til prisen, og denne computer køre med chip systemet, haswell som er en ny teknologi, så ens computer køre hurtigere.

/Martin
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2013 - 14:56 #2
Ville også anbefale den i #1. kommer lidt over 7000kr fordi du skal have windows dertil medmindre du selv har en DVD