Avatar billede jokeboy Nybegynder
15. september 2013 - 20:15 Der er 1 kommentar

min bærbar fryser....

Min Toshiba qosmio x500 11d musen fryser under opstart,  eller nogle gange efter 10-15 minutter...er der tændt i 1-2 timer bliver den meget varm mellem højtalerne (SIDDER GRAFIKKORTET DER?) computeren er lige blevet reinstalleret for 1 uge siden og jeg gav 13000 kr for den for 3-4 år siden så den skulle gerne holde nogle år endnu...hvad kan problemet være og hvor mellem Sorø og københavn kan man få problemet løst uden at det bliver pissedyrt?  Håber på en masse gode råd
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2013 - 20:35 #1
Så lige testen http://www.notebookcheck.net/Review-Toshiba-Qosmio-X500-Notebook-GeForce-GTX-460M.37088.0.html og kan se under stress bliver den varm ved højtallerne. Ved ikke lige det med musen men har du renset blæseren for støv osv. det kan hjælpe lidt på varmen