Avatar billede vigilante Nybegynder
14. september 2013 - 19:19 Der er 4 kommentarer

Svar på spørgsmål til en skole opgave

Hej. Jeg har i forbindelse med min uddannelse fået en opgave med at lave en minianalyse.

Til dette har jeg brug for at få svar på følgende spørgsmål fra hver af de personer der vil være behjælpelige med at deltage:

1. Køn
2. Alder
3. Har du smartphone?
4. Har du haft en virus på din telefon?
5. Har du installeret et antivirus program på telefonen?
6. Er din telefon en Iphone, en android telefon, en windows phone, eller anden?

Jeg håber der er nogle af jer der vil hjælpe mig enten ved at svare på tråden eller ved at sende en post :-)

På forhånd tak
Avatar billede claes57 Ekspert
14. september 2013 - 20:02 #1
så kunne du lave en formular i google-docs, og på den måde få det optalt ret enkelt. Havde du tænkt, at vi herinde skulle skrive et antal svar, så din opgave blev relevant, så er du nok gået galt i byen.
1: ja
3: ja
4: ikke mig bekendt
5: tror ikke det findes til nokia c3
6: anden

lav et skema - og skriv link til det...
Avatar billede vigilante Nybegynder
14. september 2013 - 20:50 #2
Hej Claes. Tak for dit svar.

Jeg har nu lavet en formular i Google docs: https://docs.google.com/forms/d/1zc2EQA3JF-wxghrj3bs-Egi_25ry3ZeO9r7BT5fVE6s/viewform

Jeg kan meget vel være gået galt i byen med at poste det her...har du bedre forslag :-)
Avatar billede vigilante Nybegynder
14. september 2013 - 20:51 #3
Avatar billede claes57 Ekspert
14. september 2013 - 21:06 #4
hvis du er på facebook/twitter eller andre sociale medier, så kør link ind der også. Og forvent ikke meget aktivitet en lørdag aften.