Avatar billede andreasnielsensboy Nybegynder
13. september 2013 - 16:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mit nye 5.1 Roccat kave headsæt kan jeg ikke få til at virke

Hej Eksperter.
jeg har lige købt mig et USB 5.1 headset, men jeg kan ikke få det til at virke.

indtil nu har jeg kun brugt simple headset med jack stik, som sættes i foran på min computer, men når jeg sætter det nye til omme bag i min computer kan jeg se at den installere alle de drivers der nu skal til, og mine skærm højtalere slukker, men der kommer ikke lyd ud af headsættet.

hvis jeg skruer helt op for dem kan jeg høre at der kommer en svag skrat lyd så de virker.

hvad skal jeg gøre??

på forhånd tak!
Avatar billede andreasnielsensboy Nybegynder
13. september 2013 - 17:11 #1
Avatar billede LucasLP Nybegynder
13. september 2013 - 18:26 #2
Du mangler vel et 5.1 lydkort?
Avatar billede andreasnielsensboy Nybegynder
13. september 2013 - 21:56 #3
nej jeg har et der sidder bag på men computer
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2013 - 14:00 #4
Højre klik på lydikonet til højre, og dermed vælg Lyd, så vælger du den første tab "Afspilning/Playback" og prøv at vælge Headsettet der og sæt den som default :)