Avatar billede miklasbk Nybegynder
13. september 2013 - 11:44 Der er 5 kommentarer

Gamer bærbar til ca. 5.000

Hej jeg skal have mig en ny gamer bærbar til ca. 3,5-5.500.
Men jeg ved ikke hvad jeg skal kigge efter (graffikkort, CPU, RAM osv.) så jeg tænke om nogle flinke mennesker kunne hjælpe mig med at finde den helt rette computer til mig.
Den skal helst være 15", men det er okay med 17".
Jeg spiller mest "League of Legends" men sommetider også Call of Duty, GTA osv. :)
Avatar billede Goldwell Nybegynder
13. september 2013 - 13:08 #1
Jeg har selv kigget på den her..

https://www.fcomputer.dk/computer/b%C3%A6rbar/lenovo/g580-2189-8gb-core-i7-15.6%E2%80%B3-1gb-m%C3%B8rkebrun-h%C3%A5rlinje(2).html

Ved godt at man ikke kan få alverden til 5.000 men det er mit eget budget også på..

Så følger lige lidt med i denne tråd. ;)
Avatar billede Goldwell Nybegynder
13. september 2013 - 13:09 #2
Hmm.. I linket skat der sættes dette her bagerst, ellers virker der ikke..

(2).html
Avatar billede miklasbk Nybegynder
14. september 2013 - 13:07 #3
Den ser god ud men jeg har dog ikke så meget styr på hvor mange RAM og hvilke grafikkort der er behov for :)
Avatar billede miklasbk Nybegynder
14. september 2013 - 15:51 #4
Og hvad med 1366 x 768 opløsningen er det dårligt eller er kan det gå? :)
Avatar billede Goldwell Nybegynder
15. september 2013 - 15:44 #5
Jeg så på en anden  lenovo maskine med intel hd4000 og der lå windows score 3d indexet på omkring 5 så tænker at det umuligt kan være dårligere nu hvor der sidder et rigtigt gfx kort i. :)

Opløsningen er ganske udemærket til spil osv. :)