Avatar billede zeloo Nybegynder
13. september 2013 - 08:20 Der er 1 kommentar

User Agent Switcer - Installering fra admin system

Hejsa.

Jeg sidder med 60 ubuntu maskiner og skal installere en User Agent Switcher til Chrome på alle maskiner.

Jeg kan installere nye applikationer på disse maskiner via et admin system. Her kan jeg køre BASH scripts der fx laver specielle konfiguration på disse 60 ubuntu maskiner.

Men jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg kan installere en UAS til Chrome på alle 60 maskiner fra mit admin system da det er en plugin der installeres direkte fra browseren.

Har i nogle gode ideer?

Mvh
Avatar billede julemand101 Nybegynder
27. december 2013 - 11:36 #1
Jeg kan godt se det er ved at være lang tid siden men jeg er ret sikker på følgende link giver dig svaret:
https://developer.chrome.com/extensions/external_extensions.html

Ville gerne skrive løsningen her men det virker til at være en længere omgang med mange trin så håber det er i orden med et link. :)