Avatar billede dolcegalucci Nybegynder
11. september 2013 - 08:30 Der er 2 kommentarer

Problemer med at logge ind på trådløst..

Hej Eksperter.
Jeg har et lille problem når jeg skal logge på mit trådløse netværk hjemme fra. Jeg har en pavilion G7, med Windows 8. Når jeg prøver at logge på netværket beder den om min adgangskode til selve netværket og den indtaster jeg, og efter det beder den så om en router kode. Der er ikke noget problem med at bruge det trådløse netværk med min iPad.

Nogle ideer ?
Avatar billede fhansen82 Mester
11. september 2013 - 18:39 #1
Hvilken router har du?
Kender du ikke adgangskoden til routeren?
Har du andre Windows baserede enheder, som kan logge på trådløst?
Hvilken side prøver du at tilgå, når du logger dig ind på det trådløse netværk?
Avatar billede pretttyfly Praktikant
12. september 2013 - 16:51 #2
der hvor den beder om router kode, kan du nedenunder trykke på spring dette trin over (eller noget i den retning) og så trykke netværks nøglen ind,så burde det virke...