Avatar billede qvallin Nybegynder
10. september 2013 - 18:43 Der er 1 kommentar

Iphone 5 - Aktivering af Imessage

Hej Eksperter!

Jeg har lige erhvervet mig en Iphone 5. Nu er jeg så stødt ind i det problem at den ikke vil aktivere Imessage. Hver gang jeg slår det til/fra popper der en besked op på min macbook og siger adressen nu er tilføjet. Dog står den stadig som "venter på aktivering" under telefonens indstillinger.

Jeg har prøvet lidt af hvert, reboote, slukke for wifi, fjerne apple id osv.

I bund og grund virker det, men det er utilfredsstillende at den sender min mail som ID hver gang jeg fyrer en sms afsted.

Og ja når jeg så slår funktionen til får jeg en underlig besked?

Nummeret ; +44 7786 205094

REG-RESP?v=3;r=55a06b03;n=+4542419315;s=02522F4416FFFFFFFFCA4AF057434ED8FD378B6113AA5EFC5BEEEA7E64

WTF ?

På forhånd rigtig mange tak.
Avatar billede Fabech0 Nybegynder
11. september 2013 - 11:34 #1
Hejsa.

Jeg havde problemet, da jeg skiftede til iOS 7. Problemet er at Apple's aktiveringsserver er nede. Du skal kontakte din teleudbyder, hvorefter de skal rykke Apple for det. :-)