Avatar billede pstidsen Novice
06. september 2013 - 12:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Internet i et par dage?

Jeg har brug for internet på min computer de næste par dage indtil Fullrate kommer ud og fixer det...

Jeg tænker: Kan man ikke få et datakort med f.eks. 10 GB som man putter i et USB modem og så bare plugger i? Det er i Århus jeg skal bruge det så det kan vel fint trække Skype som det især skal bruges til?
Avatar billede vmanmartin Novice
06. september 2013 - 15:00 #1
Du skulle vel ikke have en iphone, eller en anden mobil der er lige så ny.

For så kan du jo lave internetdeling.

/Martin
Avatar billede pstidsen Novice
06. september 2013 - 15:45 #2
jo, men ingen data i mit abbonnemnt.
Avatar billede pstidsen Novice
06. september 2013 - 15:59 #3
Telia solgte 2 GB for 99 kroner, måske lidt dyrt, men de lånte da en gratis dongle ud.