Avatar billede nogetfornoget Mester
04. september 2013 - 14:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Zune "signatur" dukker op ved brug af digital signatur

Hej,

jeg har en bruger, som bruger Internet Explorer 8.

Hun godkender kurser via efteruddannelse.dk

Hun logger på med digital signatur.

Når hun logger på står der fint hendes navn - hun angiver password og er på.

Når hun skal signere godkendelserne dukker der en ekstra "signatur" op i IE - den skriver noget med zune...

Hun har haft programmet Zune installeret, for at kunne trække billeder ud af hendes Windows phone.

Jeg har afinstalleret Zune - men linie nmed Zune dukker stadig op, når hun vil godkende et kursus - hun skal hver gang ind og vælge den rigtige signatur på rullemenuen.

Er der en af jer, der har et bud til hvordan vi får fjernet denne "Zune rest" ?

på forhånd tak :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
04. september 2013 - 14:52 #1
funktioner / internetindstillinger, fanebladet indhold
klik på knappen certifikater
under 'Personligt' og 'Andre personer' skal der kun være hendes.
Avatar billede nogetfornoget Mester
04. september 2013 - 15:22 #2
det virkede - smid et svar, så du kan få point :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
04. september 2013 - 15:27 #3
ok