Avatar billede kimhen Nybegynder
02. september 2013 - 23:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows 8 uden microsoft konti

Hej.

Jeg har overtaget en bærbar med win 8 installeret.

Mit spørgsmål er: Kan man ikke bruge win 8 uden at have en microsoft konti?

Jeg har et ret opfattende person kartotek tilknyttet min gmail og ville egentligt gerne bruge den som primær.

Jeg har fået oprettet både mail og person galleri, men kunne godt tænke mig, at slette den dælens hotmail konto.

Håber nogen kan hjælpe mig videre.

På forhånd tak
Avatar billede conz Juniormester
04. september 2013 - 08:43 #1
Jo, du kan sagtens bruge  Windows 8 med kun en lokal konto. Du kan også registre din Gmail som en Microsoft konto.
Det hele kan høres inde fra Pc indstillinger > Brugere.
Avatar billede kimhen Nybegynder
07. september 2013 - 19:16 #2
Takker for hjælpen. Smider du et svar, så du kan få point
Avatar billede conz Juniormester
08. september 2013 - 16:56 #3
Velbekomme =)