Avatar billede max33 Nybegynder
29. august 2013 - 08:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvad er qpidd på Centos ?

Hej ng

Jeg har 2 ens servere hardware mæssigt.

De kører med samme installation af Centos 6.2

Den ene kører på mit eget netværk, og den anden er placeret ude i byen. De står og opsamler data.

Data bliver opsamlet via php/aphache og gemt i mysql.

De to mysql databaser kører master/slave

Kan se at den ene maskine nu bruger ca 30% cpu til afvikling af qpidd mens jeg faktisk ikke ved om den er installeret på den anden.

Det store spørgsmål er så hvad min server qpidd til?

Det er den server som stå ude i byen som har den kørene, så måske det er til noget fjern adgang?
Avatar billede max33 Nybegynder
26. september 2013 - 09:48 #2
kom med et svar har ikke haft tid til at kigge på det endnu, men vil gerne lukke denne tråd.
Avatar billede max33 Nybegynder
09. december 2013 - 10:59 #3
lukker