Avatar billede markus-king Nybegynder
27. august 2013 - 19:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvilken bærbar skal jeg købe?

Hej alle,

Jeg søger en ny computer til max. 7000,-.

Computeren skal gerne have touchscreen og clickpad, men de færreste computere med disse egenskaber er gode. Alternativet er en computer uden disse egenskaber, blot være rigtig god.

Jeg har eksempelvis set på en Lenovo U430 Touch med følgende:

Intel Core i7 4500U 1,8 GHz
8 GB RAM
2GB GeForce GT 730M
Touchskærm

Dette er specs-mæssigt den bedste Touch-bærbar, jeg endnu har set. Kender I andre forslag med Touch til denne pris?
Avatar billede Pyrros Novice
30. august 2013 - 21:50 #1
Er det til studielivet?

//Kh. Sebastian

Supporter i 2. grad.
18 år i liver, 10 år i programmering, 7 år i support.
Avatar billede markus-king Nybegynder
31. august 2013 - 00:57 #2
En blanding af studie, tunge og krævende programmer og beskedent gaming.
Avatar billede markus-king Nybegynder
08. september 2013 - 01:25 #3
Point.