Avatar billede Aveneon Nybegynder
17. august 2013 - 22:08 Der er 1 løsning

Optimering af Gaming Computer

Jeg har besluttet at det er på tide at få sammensat en ny computer eftersom den gamle ikke kan følge med mere.

Specs:

Motherboard:
Asus Z87-K

Grafik Kort:
Nvidia GTX770

CPU:
Intel i5 4670k

Ram:
Corsair Vengeance 2x8 GB

SSD:
Samsung 840 Pro 256gb

Harddisk:
Seagate Barracuda 2TB

Styresystem:
Windows 8

Spørgsmålet lyder så på hvilket kabinet i kan foreslå, jeg har personligt kigget efter Fractal Design Define R4, eftersom jeg er meget glad for det stilrene og lydløse design den er bygget efter, dog ville det knibe med at presse en Corsair H100i vandkøler ind fra hvad jeg har set? Og det er lidt sådan en jeg går og kigger efter til CPUen.

Hvad kan i anbefale af CPU kølere, fans og kabinetter som kunne passe til mine specs?

Er der noget jeg burde overveje eller ændre ved mine specs?

P.S. Har haft øjnene oppe for i7 processoren af samme model, dog tvivler jeg på den ville gøre det store for gaming performance, derudover har jeg også kigget på ATI's Radeon 7970 som jeg stadig overvejer.

På forhånd mange tak!
Avatar billede Aveneon Nybegynder
13. november 2013 - 20:03 #1
Intet svar.... tråd lukket.