Avatar billede naansoft Nybegynder
15. august 2013 - 20:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Udstyr til at læse en gammel optisk disk

Jeg har en ældre optisk disk: "Maxell 5.25 inch Optical Disk Cartridge - OC112G-2" - som jeg gerne vil læse.

Bemærk, at det er en disk med cartridge. Disken er ikke min, så jeg vil gerne undgå at spolere den...

Hvilket udstyr skal jeg bruge til det? Et produktnavn (evt. link) vil være fint. Et navn til et firma, der kan det her, er også OK.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
15. august 2013 - 20:11 #1
Det lyder lettere antikveret - jeg ville nok spørge hos Ibas først?
Avatar billede naansoft Nybegynder
15. august 2013 - 20:53 #2
Jaeh - men kan vi ikke gøre det lidt billigere...?
Avatar billede sadolin1978 Novice
15. august 2013 - 21:43 #3
hmmm det er nok noget i denne stil dog kan jeg ikke helt se hvilket af de drev du skal bruge, og igen prisen hmmmm

http://www.ebay.com/bhp/mo-drive
Avatar billede naansoft Nybegynder
15. august 2013 - 22:10 #4
Et MO drev? Det havde jeg ikke tænkt på. Jeg tror, det er det rette - så kan jeg bedre lede nu, evt. købe.
Smid et svar, så får du point :-) !
Avatar billede sadolin1978 Novice
16. august 2013 - 06:12 #5
svar