Avatar billede lonebiker Nybegynder
11. august 2013 - 11:24 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Pop op stopper

Der er begyndt at dukke disse irreterende pop op billeder op når jeg trykker på links inde på min hjemmeside ( ser dem kun på min egen hjemmeside)

Findes der en kode jeg kan sætte på min hjemmeside så den slags ikke kan lade sig gøre??

www.lonebiker.dk/popop.jpg
Avatar billede lonebiker Nybegynder
11. august 2013 - 11:29 #1
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2013 - 12:11 #2
Jeg har set din hjemmeside Dansk + Engelsk, men får ikke den popup.
Hvis det kun er på din egen browser, så prøv med en Adblocker.
Jeg har Adblocker på Firefox og Chrome, og de virker storartet.
Avatar billede lonebiker Nybegynder
11. august 2013 - 12:26 #3
Hej H339

Har lige tilføget addbloker, det virker super, tak for tipet!!

Er der nogen der IKKE har adbloker der ville forsøge om reklamen kommer frem hos dem?

Den kommer ikke på forsiden, men hvis man trykker på linket pakkeliste - cykel og trailer, så har den det med at dukke op.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. august 2013 - 12:38 #4
Jeg slog min adblocker fra i min Firefox og gik ind på din side. Jeg fik ikke denne popup.
Jeg vil anbefale dig at når browser lukkes ned, så slettes browserdata.
Kør evt lige en tur med AdvCleaner, for at få fjernet ting som der måske skulle kunne tricke dit problem.

AdwCleaner: http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Når programmet startes, tryk på "slet". Pc scannes, og ved endt scanning, skal pc genstartes, for at fjerne det som programmet finder. Tilbage fra genstart fremkommer en log som du godt må poste ind i næste indlæg. Mht.: Vista/Win7/Win8
- HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."
Avatar billede 220661 Ekspert
11. august 2013 - 12:40 #5
Brug dette program jævnligt(ugentligt), evt sammen med CCleaner og Malwarebytes.
Avatar billede lonebiker Nybegynder
11. august 2013 - 12:44 #6
Ok, problemet ligger altså hos mig, tak, du får pointene

H339 samler ikke skriver han/hun!
Avatar billede lonebiker Nybegynder
11. august 2013 - 12:47 #7
Læg et svar 220661
Avatar billede 220661 Ekspert
11. august 2013 - 12:48 #8
Det tager vi bagefter :-)
Kunne godt tænke mig at se om AdwCleaner kan afhjælpe dit problem.
Så kør den og smid loggen i tråden.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. august 2013 - 12:53 #9
Du kan se her hvordan min pc ser ud, når jeg logger på din side:
http://gratisupload.dk/vis/700092
Avatar billede 220661 Ekspert
11. august 2013 - 13:05 #10
lægger et svar her til senere.
Avatar billede finb Ekspert
11. august 2013 - 14:08 #11
PopUpCop
Avatar billede 220661 Ekspert
12. august 2013 - 19:48 #12
Ingen log fra AdwCleaner?