Avatar billede cphs Nybegynder
11. august 2013 - 10:39 Der er 10 kommentarer

Stjålent Samsung tablet

Har været så uheldig at jeg har haft ubudne gæste.
De løb men meget.
Men de løb også med min Samsung Galaxy Tab 2 10.1.
model med wi-fi og 3G
Er der på nogen måder man kan spore den.
Jeg har ikke haft installere noget på den da den var 1 uge gammel.
Nogen der har nogle gode råd
Avatar billede finb Ekspert
11. august 2013 - 10:42 #1
Måske noget hjælp på Samsungs hjemmeside
Avatar billede chalde Seniormester
11. august 2013 - 11:12 #2
Avatar billede cphs Nybegynder
11. august 2013 - 11:24 #3
Finb: der er sku heller ikke rigtigt noget og finde..

chalde: heller ikke for jeg havde slet ikke nået og komme så langt med den.
Havde kun lige haft den startet op og så på arbejde
Avatar billede double-g Juniormester
11. august 2013 - 11:34 #4
Hvis du har aktiveret fjernstyring, så akn du spore den ved at logge ind med din samsungkonto via.

http://findmymobile.samsung.com/login.do
Avatar billede chalde Seniormester
11. august 2013 - 11:37 #5
Hvis du ikke har registreret den (gennem Samsung Kies eller med en googlekonto), så er der intet at gøre.
Men selvom du kunne spore den, er der ikke så meget at gøre, andet end at tage kontakt til forsikring og politiet (som ikke følger voldsomt meget op på sporinger generelt).
Avatar billede cphs Nybegynder
11. august 2013 - 11:42 #6
double-g:
Desværre nåede jeg ikke så langt.
Men har lige snakket med en og han sagde noget i retning af:
Hvis den er blevet fabriks indstillet er der ikke noget og gøre.
For så er alt data slettet.
Kan det virkelig være rigtigt ?
Avatar billede cphs Nybegynder
11. august 2013 - 11:43 #7
chalde:
Det er også det jeg frygter
Avatar billede RMC Nybegynder
11. august 2013 - 13:42 #8
Som chalde sagde hvis ikke du nådede at lave & logge ind med en samsung konto er der ikke noget at gøre

Hvis du nåede at lave en Samsung konto & logge ind på den kan du evnt. prøve http://findmymobile.samsung.com/login.do

Men der er sikkert ikke noget at gøre fordi du sikkert har fabriks gendannet den.

Mit eneste forslag er: prøve at snakke lidt med din forsikring
Avatar billede RMC Nybegynder
11. august 2013 - 13:44 #9
Undsklyd jeg mente tyvene sikkert havde fabriksgendannet den
Avatar billede cphs Nybegynder
11. august 2013 - 13:54 #10
RMC:
Men hvis jeg havde nået og lavet en konto og så den var blevet taget og de havde lavet en fabriksgendannelse kunne den så ha blevet sporet..de kan jo bare lave en anden konto.Eller er det mig der er bagefter