Avatar billede smileymans Praktikant
09. august 2013 - 08:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Streaming af ip cam

Hej.

Jeg leder efter en billig løsning hvor jeg kan streame et live ip cam til flere brugere samtidig uden at trække for meget på den internetforbindelse som ip cam sidder på.

Der sidder 2 cam på internet forbindelsen og jeg tænker at en wowza server eller lignende kan gøre det. Problemet er, at online wowza hosting ligger i 150 $ eller mere. Og jeg leder efter noget i maks 2-300 kr. om måneden. Er det muligt?

Vi snakker under 50 brugere af gangen max. Måske helt ned til 10 brugere.
Avatar billede sonalias Seniormester
09. august 2013 - 10:14 #1
En lidt "klam" løsning kunne være at opsætte en PC med en Xsplit server og så streame til en Twitch server eller andet, så er det deres server kapacitet du trækker på ;)
Avatar billede smileymans Praktikant
09. august 2013 - 10:33 #2
Det lyder som en længere og mere advanceret løsning. Jeg havde sådan set bare håbet på, at der var en online løsning som ikke krævede en masse tid at sætte op :-)
Avatar billede smileymans Praktikant
09. oktober 2013 - 23:01 #3
Den her tråd har vist været åben længe nok :-)