Avatar billede soerenmj Nybegynder
08. august 2013 - 18:53 Der er 1 kommentar

Asus'en kan ikke få strøm

Kære eksperter!

Min Asus K53SV, laptop - kan ikke få strøm! Jeg har oplevet at jeg kan, i visse tilfælde, hvis jeg har bøjet mit strømkabel på forskellige måder - men ellers ingen strøm. Jeg har haft den i lidt over 2 år nu, og jeg aner ikke hvad der kan have været sket, siden den ikke kan få strøm. - Kan ikke komme i tanke om noget uheld, overhovedet! :(

Lige nu er jeg igang med at åbne den for at kigge i den, men kan umidlbart ikke se noget.

Hvis jeg ikke kan se nogen fejl, der hvor strømmen kommer ind, hvad kunne det så være? :/

Vh Søren
Avatar billede sadolin1978 Novice
08. august 2013 - 19:17 #1
det er ikke sikkert det er selve strømforsyningen det kan jo være et knækket kabel fra strømforsyningen og ind i din computer.

et bud kunne være en af disse se evt. udgangs effekt på din nuværende http://shop.notebookonline.dk/stroemforsyning/asus/k53sv/model.aspx

det kan også være strømstikket på din bærbar det er knækket men jeg ville undersøge det andet først. evt hvis du har en mulighed for at låne en.