Avatar billede ballassi Nybegynder
07. august 2013 - 12:52 Der er 3 kommentarer

Facebook statusopdateringer

Ved ikke om dette er det rigtige forum til et Facebook spørgsmål, men jeg prøver lige.
Jeg har på et tidspunkt afmeldt statusopdateringer fra en af mine FB-venner. Nu vil jeg imidlertid gerne have aktiveret disse statusopdateringer igen. Kan dog ikke finde nogen steder hvor det gøres (at afmelde dem var eller meget let).
Kan nogen hjælpe?
Avatar billede Raun-IT Nybegynder
07. august 2013 - 13:12 #1
Avatar billede ballassi Nybegynder
07. august 2013 - 13:37 #2
Tak Raun-IT, men det løser ikke problemet. Denne video omhandler blokerede personer. Og det er personer som så ikke kan se dine opdateringer m.m. Jeg har ikke blokeret nogen, blot afmeldt statusopdateringer fra en person. Og disse statusopdateringer vil jeg gerne aktivere igen.
Avatar billede Raun-IT Nybegynder
07. august 2013 - 14:15 #3
ok ser på det