Avatar billede stuffedk Nybegynder
25. juli 2013 - 07:00 Der er 5 kommentarer

Hvilken telefon skal jeg vaelge?

Her eksperter. Jeg har en HTC explorer som jeg koebte fordi den er lille og var billig, men det er en rigtig lorte mobil paa mange maader.

Derfor vil jeg nu hoere jer til raads inden jeg anskaffer mig en ny. Jeg kunne godt taenke mig en mobil hvor android kan opdateres og som er lille og ikke alt for dyr. Findes saadan en og har i nogle gode ideer?
Avatar billede chalde Seniormester
25. juli 2013 - 08:10 #1
Android opdateres hvordan? Root+roms eller fra producenten?
Hvad er lille? 3,7"?
Hvad er alt for dyr?
Med/uden abonnement?
Avatar billede stuffedk Nybegynder
25. juli 2013 - 12:58 #2
jeg vil sige omkring 2.000 er for dyr. Uden abbonnement og jeg ved ikke med tommer, men helst ikke større end en iPhone 4, selv om størrelsen ikke er det vigtigste
Avatar billede stuffedk Nybegynder
30. juli 2013 - 03:35 #3
Er der slet ingen der har nogen ideer?
Avatar billede chalde Seniormester
30. juli 2013 - 08:05 #5