Avatar billede pomfrit Nybegynder
18. juli 2013 - 09:37 Der er 1 løsning

Tilgå website udefra

Jeg kører windows 7 pro 64bit.

IIS virker fint lokalt på maskinen, men jeg ønsker at tilgå website udfra.

- Port forwarding er sat op i router. Pegede i forvejen på en anden webserver, der virkede. Jeg har udskiftet dennes ip med min egen ip.
- Der er oprettet en regel i windows firewall, som tillader alt indkommende trafik på port 80.
- Binding er oprettet på websitet til port 80. (Default website)

Jeg har installeret en port scanner på min telefon, som er på samme netværk. Den siger ingen porte er åbne på maskinen.

Jeg har prøvet at disable firewall'en uden det gør en forskel.

Hvis jeg kigger på hvilke programmer der lytter på port 80. Er det kun "System"-servicen.

Har I nogle gode idéer til hvad jeg gør galt?
Avatar billede pomfrit Nybegynder
27. august 2013 - 10:28 #1
Nogle vpn-instillinger gjorde at der ikke blev lyttet på trafik på port 80 udefra.