Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2013 - 22:50 Der er 2 kommentarer

Venlig person til Logo / Banner

Hey.
Jeg er igang med at programmere min egen Blog / CV hjemmeside :) Tænkte om der var en venlig person der havde tid / lyst til at lave Logo og eller Banner :)
Bloggen kommer til at indeholde kode eksempler jeg arbejder med til hverdag og andre små tricks jeg skulle finde hen af vejen.
Håber der er nogen der ude der skulle have lidt tid tilovers :)
Studere, så må indrømme ikke har de store cash at kaste over projektet

I kan kontakte mig her på sitet eller via mail JoshMXRyder@Gmail.com
på forhånd tak herfra :)
Avatar billede Singh Nybegynder
17. juli 2013 - 22:57 #1
Skal der stå en tekst på billedet?/logo?
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2013 - 00:01 #2
Det skal der da :) Men tænkte at tage en snak med den frivillige person om ideer / tanker :)