Avatar billede darkwader Juniormester
17. juli 2013 - 22:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

redigere image på en packard bell pc

Hej
Jeg håbe jeg er landet i den rigtige gruppe.

Jeg har en Packard bell Easy Note Ls bærbar pc som har et image jeg reinstallerer fra hvis den skal reinstalleres.

Jeg kunne godt tænke mig at fjerne noget alt det skrammel der ligger på image'et og lægge de programmer ind som jeg reelt bruger sammen med alle de opdateringer der nu.

Sagt på en anden måde. Når jeg næste gang er færdig med at reinsllere pc'en taget et nyt image af drev C:

Derfor kan jeg redigere i det nuværende image eller skal jeg ud og købe et program der kan lave et botabel image

På forhånd tak
Avatar billede Blueeyez Mester
17. juli 2013 - 22:31 #1
Det image du har nu er vel det der følger med?

Mit råd anskaf en windows kopi og formater og husk at hente drivere først.. Derefter installere du det du vil have og så kan du lave en image med diverse programmer som du kan klone over på C:

Jeg anbefaler Clonezilla, men der vil nok komme indlæg hvor nogen nævner andre som vil fungere som du ønsker (kan blot ikke huske hvad de hedder)
Avatar billede darkwader Juniormester
30. juli 2013 - 17:23 #2
Hej
Tak for dit svar. Det med at lave et image har jeg ikke problemer med :-) Men da jeg er en doven hund, tænkte det var lettere at rette i image der lå i forvejen.
Hvorom alt er så der ikke andre der svaret på spørgsmålet
så jeg forsøger at smide point over til dig

Tak fordi du tog dig tid til at svare
Avatar billede darkwader Juniormester
30. juli 2013 - 17:23 #3
Hmm nu igen :-) Smid lige et svar, så kommer point