Avatar billede cykleren Nybegynder
12. juli 2013 - 09:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Apple extreme og usb harddisk

Jeg har købt en Seagate 1tb udb harddisk og forbundet den via usb til min Apple router. Jeg har været i Airport opsaætning og sætte harddisken op til fildeling mm. og jeg kan se harddisken i airport programmet.
Men jeg kan ikke se harddisken når jeg på min pc med windows7 Enterprise 32bit går i stifinderen?
Hjælp!
Avatar billede strikemusic Nybegynder
12. juli 2013 - 09:59 #1
Der findes et prg der kan se mac partitioner på Windows computere kan ikke lige huske hvad det hedder
Avatar billede strikemusic Nybegynder
12. juli 2013 - 10:02 #2
Avatar billede cykleren Nybegynder
12. juli 2013 - 11:40 #3
Betyder det at jeg IKKE bare kan tage en harddisk og se den uden at den er i et specielt format, som ikke passer til PC?
Avatar billede strikemusic Nybegynder
12. juli 2013 - 11:53 #4
formatet SKAL passe til pc ellers kan du ikke se den i windows
Avatar billede strikemusic Nybegynder
12. juli 2013 - 11:55 #5
Ellers skal du bruge det program der omtales på siden det gør at man kan se mac formatet på sin pc
Avatar billede cykleren Nybegynder
06. august 2013 - 20:20 #6
Den anvendelige løsning, efter at have prøvet lidt af hvert, er at formatere harddisken på en mac, til et format der kan læses på både mac og pc. Jeg gik ind i en Humac butik (hvor routeren er købt) og fik dem til at gøre det. Tak til dem.