Avatar billede koep Nybegynder
14. august 2001 - 10:42 Der er 29 kommentarer og
3 løsninger

TheParty 2001

Vi har tænkt lidt på at arangere bustur til TheParty 2001 i Aars http://www.theparty.dk/

Vi havde tænkt os at lave to busser

BUS1 550 kr. retur med stop/opsamling  i:
København > Roskilde > Slagelse > TheParty2001

BUS2 350 kr. retur med stop/opsamling i:
Odense > Fredericia > Vejle > Århus > TheParty2001

Ville der være interesse for dette eller ville det være dødsdømt projekt fra starten?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
14. august 2001 - 10:44 #1
Jeg synes det ville være en helt fin idé .. så behøver os der ik har køremulighed at undvære at tage med *S* :o)
Avatar billede hotpop Novice
14. august 2001 - 10:44 #2
550 kr.??? Det må da kunne gøres billigere?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
14. august 2001 - 10:45 #3
hotpop:> Du skal jo tænke på at der er broafgift og alt muligt, desuden koster en returbillet fra Kbh til Ålborg 580 kr.+busbillet fra Ålborg til Aars ... og hvor fedt er det at slæbe sin computer med i toget ?
Avatar billede hotpop Novice
14. august 2001 - 10:46 #4
tdaugaard> sorry - havde ikke lige tænkt mig om inden jeg skrev :)  -det sædvanlige problem *g*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
14. august 2001 - 10:47 #5
*GG* hi hi .. ka jo ske for enhver ;o)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
14. august 2001 - 11:35 #6
lyder da som en glimrende ide!
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
14. august 2001 - 13:17 #7
Lyder fint,
Avatar billede husi Nybegynder
14. august 2001 - 14:03 #8
fed ide til at tjene $$ når man adligevel skal køre ;)
Avatar billede koep Nybegynder
14. august 2001 - 14:07 #9
Det er som ikke så meget for at tjene penge vi er bare selv en del der skal afsted så hvorfor ikke arangere busture for alle.
Men vi bliver jo nød til at sætte prisen sådan at bussen ikke skal være helt booket for at det kan løbe rundt. Jeg gider ikke miste penge for at være flink mod andre med transportproblem!

Desuden er overskuddet meget stort regner vi med at give gratis mad og drikkervarer i bussen men det kommer jo helt an på hvormange der kommer med busserne
Avatar billede koep Nybegynder
14. august 2001 - 15:41 #10
Det skal siges at nu har vi modtaget tilbud fra et endnu billigere busselskab og prisen er nu:

BUS1: 450,-
BUS2: 300,-

hvad siger i så?
Avatar billede pennywise Nybegynder
14. august 2001 - 18:45 #11
det kunne ikke være mugligt at lave en bus der kørte over haderslev???

Sønderborg>AAbenraa>haderslev>Kolding>vejle

eller et net der ligner!
Avatar billede koep Nybegynder
14. august 2001 - 18:51 #12
Hvis vi kunne skaffe nok mennesker på den så gør vi da klart.
Avatar billede pennywise Nybegynder
14. august 2001 - 18:53 #13
hvad er nok mennesker??

hvad med computere...?? er der plads til dem??
Avatar billede koep Nybegynder
14. august 2001 - 18:55 #14
Der skal være minimum 40 passagerer med computere og der kan være 44-48 i bussen
Avatar billede koep Nybegynder
14. august 2001 - 18:56 #15
Men vi reklamerer på nogen af vores egne sites så vi kan godt prøve at finde ud af hvad det ville kose pr person og skrive den på siden også, dog skrive at den kun vil køre med minimum 40 passagerer
Avatar billede johannielsen Nybegynder
14. august 2001 - 18:58 #16
Der burde da også være forskel på om man kommer fra Odense eller Århus...men ellers en fin idé.
Avatar billede koep Nybegynder
14. august 2001 - 19:01 #17
johannielsen > Mit vigtigste mål er IKKE at tabe penge på det. Du har ret MEN så har vi bare en tom plads fra Odense til Århus og det skal gerne kunne løbe rundt for os!
Avatar billede johannielsen Nybegynder
14. august 2001 - 19:05 #18
Det er bare ikke så attraktivt for os i Århus da en togbillet (127 kr. + ca. 24) koster under det halve af hvad den koster fra Odense...
Avatar billede koep Nybegynder
14. august 2001 - 19:14 #19
Jo men kan du slæbe din computer med i tog og bus?
Avatar billede koep Nybegynder
14. august 2001 - 19:16 #20
Og hvem gider køre i bil eller tage tog for den sags skyld hvis man ikke har sovet 2 nætter!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
14. august 2001 - 19:16 #21
koep:> Kan man i teorien godt .. var bare ikke en \"øvelse\" jeg ville udføre ;-)
Avatar billede koep Nybegynder
14. august 2001 - 19:16 #22
Man kunne også sagtens lave det billigere hvis man lavede en bus KUN fra Århus Men som sagt før det kræver min. 40 mennesker for at det kan løbe rundt
Avatar billede johannielsen Nybegynder
14. august 2001 - 19:18 #23
Hvad koster det da at leje en bus til sådan en tur?
Avatar billede koep Nybegynder
14. august 2001 - 19:37 #24
Det er ikke mig der står med de udregninger og ikke mig der har indhentet tilbud
Avatar billede wincentz Nybegynder
15. august 2001 - 06:39 #25
det er en fed ide men jeg tager derover som jeg plejer men en lille gruppe af de andre nørder :) vi kører i 2 biler osse for at gøre det billigere , den ene med hardware og den anden med \"coladrikkendechipsspisere\" :) og prisen er da rimelig vil jeg sige nu da jeg skulle have været med fra roskilde . PS ses derover hehe
Avatar billede koep Nybegynder
17. august 2001 - 00:29 #26
OK prøver igen vi har endnu fået billigere tilbud og stadig i high comfort busser

Tur1: 410 kr.
Tur2: 260 kr.

Det er satme billigt efter min mening, hvad synes i?
Avatar billede johannielsen Nybegynder
17. august 2001 - 07:30 #27
Jeg synes det lyder rimeligt nu...
Avatar billede wincentz Nybegynder
17. august 2001 - 08:27 #28
Det gør jeg osse . det er da ikke nogen dårlig pris så jeg vil håber for dig Koep at det bliver til noget :)
Avatar billede koep Nybegynder
22. august 2001 - 00:28 #29
Det gør det!
Vi er ved at lave en bestillingside nu jeg skriver en adresse når den er færdig og lukker derefter spørgsmålet med en deling af point til alle der har svaret seriøst, så alle der har det, men kun har kommenteret skriv lige et svar!
Avatar billede koep Nybegynder
22. august 2001 - 00:29 #30
Forresten har vi aftalt med TheParty at vores busture bliver annonceret på deres site ligesåsnart vores bestillingsformel kommer online!
Avatar billede koep Nybegynder
14. september 2001 - 01:09 #31
Kan alle dem med seriøse indlæg ikke lige svare så deler jeg points..... hmm... selvom jeg egentlig selv godt kunne bruge dem
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
14. september 2001 - 07:25 #32
svar