Avatar billede Fie_Holm Nybegynder
04. juli 2013 - 15:15 Der er 4 kommentarer

iPhone problem!!

Jeg er i denne uheldige situation, at adgangskoden til min iPhone ikke er den jeg troede den var. Så nu kan jeg ikke låse min iPhone op. Jeg har hørt, at man skal gendanne min iPhone, men der ligger rigtig mange vigtige ting på den!! Hvad skal jeg gøre??
Avatar billede vejmand Juniormester
04. juli 2013 - 16:01 #1
Avatar billede NielsErikK Juniormester
04. juli 2013 - 17:31 #2
Man kan så undre sig over, hvorfor det kræves at Ekspertens CoAdmin, skal blandes ind i denne sag.

Det korrekte er vist at spørger selv lukker dette spørgsmål og opretter et nyt i en mere passende kategori,  :-)
Avatar billede repox Seniormester
04. oktober 2013 - 08:39 #3
Flyttet.
Avatar billede tim jay Juniormester
23. november 2016 - 07:19 #4
Min iphone 6 et problem med hardware, klar til at erstatte den del, jeg tror, jeg udskiftet, jeg spørger på dette websted for at sælge dele, kan folk tillid til det? http://ydtparts.com/product/apple/iphone/iphone-6