Avatar billede steench Nybegynder
20. juni 2013 - 13:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skift signatur og afsender e.mail adresse.

Hej Ekspert.

Vi anvender exchange og outlook.
På Exchangeserveren har vi flere mail domiane adresser til hver ad bruger. Eks. ole@hansen.dk og ole@pedersen.dk.
Ole har ole@hansen.dk som default afsender og har i sin outlook en signatur der passer til det.

Nogle gange er der brug for at Ole kan skifte identitet og bruge afsenderadressen ole@pedersen.dk i stedet, med en anden signatur i outlook.

Har du et godt tip hvordan det gøres smartest ?
Avatar billede Andersdyr Nybegynder
04. juli 2013 - 08:54 #1
Du kan lave flere signaturer i Outlook, så du har 2, en der hedder f.eks Pedersen og en der hedder Hansen,

Når disse to er lavet kan man højre klikke på ens signatur når man skriver en mail, og vælge hvilken af disse signaturer man vil benytte.
Avatar billede steench Nybegynder
08. juli 2013 - 13:07 #2
Hejsa Anders.

Tak for svar, men...
Den virker ikke når der står en exchange server bagved. Den bestemmer afsender adressen.

/Steen
Avatar billede steench Nybegynder
22. august 2013 - 13:30 #3
lukker