12. juni 2013 - 19:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp! Disk iconer på ikoner

Hej Alle sammen...
Jeg er en dreng på 12 år.
Da jeg var 11 år ville jeg gerne have en mac. Jeg havde ikke pengene så jeg søgte på youtube: How to make your Windows to a mac. Jeg lavede designet om. Ikonerne blev også til mac ikoner. for 2 dage siden ville jeg lave det om. Jeg afinstallerede alle programmerne som jeg brugte.

Der er problemer med mine iconer. Alle mine iconer på mit skrivebord har en disk på sig og alle mapper er stadig som på mac. Jeg kan ikke få dem væk... Nogen der ved hvad jeg skal gøre? :D
Avatar billede iifreak12 Nybegynder
12. juni 2013 - 20:04 #1
Hmm vi skal jo nok have navnene på programmerne, ellers kan du selv skifte ikonerne. Fx. på en mappe, skal du højreklikke

1. Egenskaber
2. Tilpas
3. Skift ikon

Også vælge et ikon der.
12. juni 2013 - 20:13 #2
Programmet til ikonerne hedder IconPacager.
Når jeg skifter ikonerne er der stadig en lille disk foran dem
Avatar billede NielsErikK Juniormester
12. juni 2013 - 20:29 #3
Prøv at læse posten på side 2 og derefter på side 1.
http://www.sevenforums.com/customization/22295-how-reset-icons-2.html

Du henvises derefter til...
http://www.sevenforums.com/tutorials/49819-icon-cache-rebuild.html

Det ser ud til at have virket med netop det program du nævner.
Avatar billede iifreak12 Nybegynder
12. juni 2013 - 20:32 #4
13. juni 2013 - 13:59 #5
Intet virker
08. august 2013 - 16:10 #6
Kkk