Avatar billede ulleput Nybegynder
11. juni 2013 - 22:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Backup af mappe på PC -> Synology

Hej,

Jeg søger muligheden for at min Synology automatisk laver en backup(synkronisering) af en shared mappe på min pc, når pc'en er tændt.
Jeg synes ikke jeg kan se et app på synology'en der kan dette, men findes det?

Hvis ikke, finder der så et program der kan installeres på pc'en, som automatisk synkroniserer en eller flere mapper til synology'en?

Synkroniseringen skal ikke i Cloud, kun over lan til synology'en.

Håber nogen har lidt input :)

Vh
Ulrik
Avatar billede Blueeyez Mester
12. juni 2013 - 00:55 #1
Avatar billede ulleput Nybegynder
12. juni 2013 - 18:44 #2
JA TAK!!!!!!! :)
Avatar billede Blueeyez Mester
12. juni 2013 - 19:03 #3
Lyder til du fik løst det, så her er et svar :-)
Avatar billede ulleput Nybegynder
12. juni 2013 - 19:06 #4
Ja tak :)
Synes dog jeg har siddet og kigget på det, men ja, af en eller anden grund ikke fanget den.. fanme flot.
Så tak :)