Avatar billede Reker Nybegynder
11. juni 2013 - 04:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvad synes I om min hjemmeside?

Hej,

Hvad synes I om min hjemmeside?

Spiller alt, eller bør jeg ændre noget?
Avatar billede Reker Nybegynder
11. juni 2013 - 04:56 #1
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2013 - 08:45 #2
Jeg kan personlig ikke lide "Chat med os" pga når jeg trykker på den bliver jeg sendt hen til Kontakt os siden.
Den er designet sådan, at jeg personlig synes det ligner der vil poppe en lille box op med chat vindue.

Kan godt være det bare fordi der ikke er en medarbejder online at chatte med. kl er 8:43. Men så burde den fjernes eller have en anden farve end grøn, som indikere at chatten er åben og klar.

Udover det virker det som en fin side.
Avatar billede Reker Nybegynder
16. juni 2013 - 17:54 #3
Tak for jeres kommentarer ! Smit et svar :)
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2013 - 07:32 #4
svar smidt ;)
Avatar billede TIversen Novice
04. juli 2013 - 09:21 #5
Flot side... jeg kan ikke sætte en finger på noget specifikt - den er simpel og nemt at navigere rundt på :-) Tillykke med den og held og lykke med forretningen!