Avatar billede kniveed Nybegynder
08. juni 2013 - 10:40 Der er 2 kommentarer

HDMI til HDMI Via Pc til TV skærm

Har haft været ude og købe mig et fint HDMI til HDMI kabel som jeg rigtig gerne vil have haft til at virke så jeg kunne se ting på mit TV via min Pc , men Den vil simpelthen ikke finde min TV skærm inde i Skærm indstillinger nogle ideer til hvad der kan være galt synes jeg har kigget alt igennem håber nogle kan hjælpe mig.

Mvh Patrick :)
Avatar billede mogensjo Praktikant
08. juni 2013 - 11:08 #1
Hvilket TV er der tale om?

Havde lignende problem med et Sony TV, her var løsningen blot, at slukke computer og TV og efterfølgende tænde dem igen.
Avatar billede kniveed Nybegynder
08. juni 2013 - 11:15 #2
Min PC skærm er en Samsung Syncmaster og TV'et et et LG , har nemlig og prøvet både slukke pc samt TV :O