Avatar billede tand Seniormester
08. juni 2013 - 09:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

inkjetprinter til tykt papir (250g)

Jeg skal finde mig en god inkjetprinter der har papirholder på bagsiden, så den kan tage 250g papir.
Samtidig skal kvaliteten være i top.
Hvor finder jeg det.?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
10. juni 2013 - 09:45 #1
Sædvanligvis plejer Canon at blive anbefalet, når den kommer til all-round og kvalitet.

Men jeg tror desværre ikke de har nogen modeller, der kan håndtere kraftigt papir (kun op til 105g).

For år tilbage var Epson også en storspiller inden for kvalitet - de er de nok stadig, jeg kender bare ikke deres modeller i dag.

En model som http://www.epson.dk/dk/da/viewcon/corporatesite/products/mainunits/specs/11979 SER UD TIL at kunne håndtere kraftigt papir. Men jeg kan ikke umiddelbart se en specifikationsangivelse af "maks. medietykkelse".

Da det er en specialprinter du skal have, vil jeg nok anbefale dig at lægge dig fast på en producent (Canon, HP, Epson), og så ringe til deres salgsafdeling, og spørge dem om råd.
Avatar billede tand Seniormester
11. juni 2013 - 13:22 #2
Skriv et svar ole.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. juni 2013 - 14:40 #3
Nej tak - tag du bare point selv. Jeg vil kun have points når jeg kommer med et konkret svar, og ikke bare gode råd :-)