Avatar billede lyhne2 Nybegynder
23. maj 2013 - 18:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan håndterer man adskillige kalendere bedst

Hej Eksperter

Jeg kunne godt tænke mig at finde en måde at håndtere og vedligholde en hel stribe af kalendere.
Det drejer sig om op mod 20 kalendere.
Jeg har behov for at kunne redigere enkeltvis i dem, men også at indsætte ens aftaler i dem.
Det skulle meget gerne være en form for plugin til outlook, eller i hvertfald kunne synkroniseres med Outlook.
Jeg har set lidt på Outlooks flerkalendervisning, men synes den er meget uoverskuelig.

Er der nogen af jer, der har nogen gode bud på noget?

Lyhne2
Avatar billede finb Ekspert
23. maj 2013 - 23:33 #1
Har Outlook ikke en oversigt,
hvor personerne er parallelle streger
og hver person er
en vandret streg med knuder på,
hvor møderne ligger ?
Når musen er over en knude, vises forklaring.
Det er overskueligt.
Avatar billede lyhne2 Nybegynder
24. maj 2013 - 07:24 #2
Hej finb

Jeg kender funktionen, men synes den er langt fra overskuelig:-) Dog er det belvet noget bedre i 2010..
Jeg synes et Excel-ark med ugeskemaer er væsentlig mere overskueligt, men det er ikke så lige til at få det synkroniseret med Outlook kalendere.. Derfor ville jeg høre jer, kloge hoveder om I havde nogle gode bud:-)
Avatar billede lyhne2 Nybegynder
22. juni 2013 - 11:18 #3
Jeg lukker spørgsmålet, da der ikke er kommet nogen svar