Avatar billede dk1978 Nybegynder
22. maj 2013 - 16:13 Der er 5 kommentarer

SD kort

Hej
Har taget en masse billeder på en ferie med min Galaxy S3.
Nu virker mit Sandisk 32 GB Micro SD HC kort pludselig ikke mere. Hverken i telefonen eller når jeg smider det i kortlæser på win 7 pc. Kommer slet ikke frem på pc´en.

Hvad kan jeg gøre for at redde mine billeder ?
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
22. maj 2013 - 18:44 #1
Bruger du en adaptor ?
Vær sikker på der er kontakt på terminalerne og at tabben er sat til skriv.

Hvad sker der når du sætter kortet i computeren ?
Avatar billede dk1978 Nybegynder
22. maj 2013 - 20:20 #2
Ja jeg bruger en adaptor. Der sker ingenting når jeg tilslutter den til min computer. Den kommer ikke frem under min computer.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
23. maj 2013 - 00:57 #3
Kan være der ikke er forbindelse gennem din adaptor.
Hvis du har en anden adaptor så prøv den.
Eller hvis du har en enhed med microSD port hvor du ikke skal bruge adaptor så prøv der.
Avatar billede dk1978 Nybegynder
24. maj 2013 - 22:23 #4
Har købt en ny adaptor og der sker intet når det tilsluttes computeren. Findes der et eller andet program jeg kan fejlsæge med ?
Avatar billede mogensjo Praktikant
08. juni 2013 - 10:31 #5
Jeg ville nok forsøge mig med en kortlæser fremfor adaptere, jeg har selv haft adskillige problemer med kortadaptere. Jeg har selv en kortlæser som denne: http://www.kabelmix.dk/shop/kortlaeser-kingston-mobilelite-936p.html ... den er billig og kan anbefales.