Avatar billede sirwilliam Praktikant
13. maj 2013 - 12:23 Der er 1 kommentar

Ved opdatering af World of Tanks, dør mit netværk

Hej,

Havde ikke spillet World of Tanks i en længere periode, sidste gang sidste efterår.

Da jeg så ville spille igen, skulle det selvfølgelig opdateres. Der skulle derfor downloades pokkers mange megabytes data til dette.

Så det satte jeg så maskinen i gang med, men pludselig så "dør" hele vores trådløse netværk i huset. Det er selvfølgelig ikke være end, at vi kan slukke routeren i 20 sekunder og så starte den op igen. Så virker netværket igen eller rettere, den stationære som forårsagede det hele kan pludselig slet ikke finde vores netværk.

Genstarter vi computeren, så finder den straks netværket igen og forsøger jeg så at downloade igen, dør vores netværk igen. Så det gør jeg ikke.

Derfor har jeg brug for jeres hjælp, bare for at fortælle mig hvad der er galt?

Er det routeren der er forældet (har fået en ny, men ikke sat den op endnu da jeg jo så skal opdatere så mange ting i huset)

Er mængden af 200+ MB data i overkanten for et trådløst netværk?

Eller er det noget 3.?

På forhånd tak.

Claus
Avatar billede hea_dk Nybegynder
17. maj 2013 - 14:00 #1
hey

tjekket om world of tank bruger torrent trafik til at hente opdate?
vis ja prøv at slå peers to peers fra :)