Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2013 - 13:09 Der er 1 løsning

opgradere NAS fra TS-239 Pro II

Hej

i firmaet har vi en QNAP TS-239 Pro II turbo nas, men vi har haft nogle problemer med den på det sidste, hvor en af harddiskene lige pludselig er gået ned et par gange, så har måtte ringe over til QNAP og få dem til at få NAS'en op at køre igen.

Har kørt noget harddisk scan, og det viste at de var fine nok.
har fået af vide jeg skulle se efter om der er kommet nogen ny og bedre version end den NAS vi har nu.

er der nogen her inde som har et godt forslag på sådan en? vi bruger den til backup og så bliver der kørt C5 fra den
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2013 - 14:12 #1
lukket