Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2013 - 13:10 Der er 1 kommentar

Synology DS212J VS Zyxel P-2601HN-F1

Hej.

Jeg har lige erhvervet mig denne synology DS212J NAS device.

Det er første gang jeg leger med NAS men synes umiddelbart at jeg har kunne læse mig frem til at denne skulle være udemærket til hjemmenetværket.

Den medfølgende får det hele til at lyde meget nemt, men jeg kan simpelthen ikke få den på netværket. Den medfølgende assistent finder intet når jeg udfører søgningen. Jeg har haft den koblet i LAN porten på min bærbar hvor jeg sagtens kan finde den og så har ændret ip adresse og gateway så det stemmer overens med routeren, koblet den til routeren igen og lavet søgningen igen men stadig uden held. Har søgt på nettet for hjælp men kan intet finde. Håber virkelig der er nogen der har nogle idéer for jeg er helt blank.

PFT
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2013 - 17:23 #1
Har godt forstået at jeg skal køre det der EZ men det hjælper mig ikke når jeg ikke kan tilgå den når den er koblet til routeren.