Avatar billede fayyaz Nybegynder
05. maj 2013 - 12:40 Der er 4 kommentarer

ffmpeg status

Kære eksperter,

Jeg er igang med at lave et online video-konverterings værktøj som uploader og konverter(i baggrunden) som den skal. Når den er færdig med at uploade springer den så videre til en side med en meddelelse om at videoen er igang med at blive konverteret og man kan se oversigten over sine videoer.

Min problemstilling er således:
Mine brugere kan sagtens se den uploadede video med det samme i sin video oversigt, men flashplayeren melder selvfølgelig fejl fordi den er igang med at blive konveteret. Er der på nogen måder jeg kan hente status over hvad ffmpeg egentlig har gang i? bare en flag der kan fortælle mig at den er Done vil være iorden.

Håber i kan hjælpe, jeg har prøvet alt muligt, intet fungere og google har ikke været nogen hjælp.
Avatar billede repox Seniormester
05. maj 2013 - 14:15 #1
Echo outputtet fra ffmpeg ned i en fil som PHP kan læse resultatet af.
Avatar billede fayyaz Nybegynder
05. maj 2013 - 18:06 #2
Hej repox, det har jeg prøvet. Den generer filen mens den converter. jeg kan ikke få adgang til filen da den "laves".

Kan du komme med et eks., måske har jeg overset noget.
Avatar billede arne_v Ekspert
06. maj 2013 - 04:05 #3
Jeg ville aendre logikken, saa du i.s.f. at starte video konvertering som outputtede til final destination, saa startede et script som:
1) laver video konvertering til sted hvor den ikke kan ses
2) flytter den over hvor den kan ses
Avatar billede arne_v Ekspert
30. juli 2013 - 04:57 #4
Kommet videre?