Avatar billede haggi Nybegynder
03. maj 2013 - 11:01 Der er 4 kommentarer

internet adgang

jeg har lige købt en gammel stationær der kører windows xp.
problemet opstår når jeg vil på internet, her bliver man henvist til comx startside hvor man kan tilmelde sig, fordi de havde comx i det boligkomplex den kommer fra, men jeg kan ikke komme uden om denne startside og da jeg ikke har comx nytter det jo ikke at udfylde denne.
jeg har prøvet at slette/oprette nye netværksforbindelser og den siger da også at der er oprettet forbindelse til internettet(kabelforbindelse) men jeg kan altså ikke komme videre da jeg hele tiden bliver ført videre til denne side.
er der nogle gode råd her, jeg har prøvet alt syntes jeg, men er ikke ligefrem ekspert
Avatar billede DomiinoDK Nybegynder
03. maj 2013 - 12:06 #1
Hvordan får I så Internet ind i huset? Så skal I jo have abonnement et andet sted?
Avatar billede haggi Nybegynder
03. maj 2013 - 13:04 #2
det er der også, det har der været hele tiden, den gamle pc virkede fint lige indtil driveren ikke kunne mere og så var det at jeg købte den nuværende for en slik.
03. maj 2013 - 13:54 #3
... hvis du nu skriver en ANDEN web adresse i adressefeltet ? Hvad sker der så ?

www.ballade.dk

---

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede haggi Nybegynder
03. maj 2013 - 20:43 #4
nu virker det af uransaglige grunde, tak for det.