Avatar billede Kluddermor Juniormester
28. april 2013 - 23:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

InternetTV, Flere udbydere i samme enhed. Er det muligt?

Er det overhovedet muligt at samle netflix, HBO, youbio, viaplay i samme enhed? Nyere Samsung TV har vist muligheden for at samle det hele, men sådan et har jeg ikke.
Jeg har apple TV, men der er kun Netflix.
Ipad har youbio men kan ikke streames til TV.

At have en PC tændt og tilsluttet TV er ikke ideelt, med mindre at mediecentrene efterhånden er blevet mere modne, støjsvage og brugervenlige. Sidst jeg kiggede på mediecentre for et års tid siden, var det ikke noget der umiddelbart så fornuftigt ud endnu.

Nogle der kender noget til området eller kan linke til artikler el lign på nettet af nyere dato.
Avatar billede sky Nybegynder
29. april 2013 - 07:22 #1
Hvis du har Apple TV kan du da godt steame Youbio til TV fra Ipad ?
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2013 - 08:07 #2
ja, nyere tv kan.
Avatar billede Kluddermor Juniormester
29. april 2013 - 14:03 #3
@sky: Så må det være sket i en opdatering efter jeg opsagde mit abonnent. Men det ligger desværre beslag på både ipad og Apple TV, hvis streaming er muligt. Det er fint til små youtube klip, men længere film vil det være fedt hvis andre i familien kan bruge ipaden til noget andet imens.
Men tak for kommentar.

@sidwave. Jeg ville gerne undgå at skulle købe nyt TV. Hvis der da er andre løsninger. Mit nuværende TV var megadyrt og er ikke særligt gammelt.
Avatar billede Kluddermor Juniormester
30. april 2013 - 10:23 #4
bump
Avatar billede casper0219 Nybegynder
01. maj 2013 - 09:17 #5
Jeg ved at Youbio er igang med apps til næsten alle platforme inklusive Apple TV, samtid skulle HBO Nordic være tilgængelig på Apple TV nu. se evt. http://tvtjenester.dk/hbo-gor-mere-ud-af-airplay/
Avatar billede Kluddermor Juniormester
01. maj 2013 - 13:10 #6
@Casper0219
Tak for kommentar.
Godt link. Som desværre viser at samsung Smart TV er det eneste der pt kan klare det meste.

HBO til apple TV er pt kun i USA og stadig kun via airplay, så Ipad ikke kan bruges til andet så længe man ser tv.

Det er godt nok utroligt at det ikke kan lade sig gøre med en boks.

Håber der sker noget nyt på området snart.

Smid et svar casper0219 for point.
Avatar billede casper0219 Nybegynder
02. maj 2013 - 14:48 #7
Takker