Avatar billede momse-mor Praktikant
24. april 2013 - 16:39 Der er 3 kommentarer

Fejlnummer: 0x800CCC0E i windows live

Jeg bruger Windows live mail7. og har problemer med opsætning for SMTP.

Jeg får kode Fejlnummer: 0x800CCC0E.

Udbyder er One.com.

Havde skal der stå?

MVH Lis
Avatar billede 220661 Ekspert
24. april 2013 - 19:33 #1
Er det både når du sender og modtager du får fejlen?
Har du prøvet at deaktivere antivirus midlertidigt?
Avatar billede momse-mor Praktikant
24. april 2013 - 22:42 #2
Det var kun ved send. Der var kommet ny net leverandør i området, som der skulles bruges.
Yousee kunne ikke finde fejlen, og mailudbyder er one.com.
One.com kunne heller ikke finde fejl og hjælpe.

Det har vist sig at pop3 sættes til One.com og SMTP er danskkabeltv.dk, Advanceret = 110

Så problemet blev løst og her er løsningen, hvis andre spørger.

Jeg takker alligevel for din prøve på at hjælpe.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. april 2013 - 16:50 #3
Jamen det er da helt i orden.
Har selv været ude for at udbyder ændrede på opsættet uden at give besked. De kunne jo bare have sendt en mail med det nye opsæt. Sværere havde det ikke været.