Avatar billede tkanto Praktikant
17. april 2013 - 11:18 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke gå på nettet

Hej

Jeg har her til morgen fået det problem, at jeg ikke kan gå på nettet. Jeg kan godt gå på Google, tjekke mails (Windows Live Mail) og bruge Skype. Andet kan jeg ikke.

Jeg har prøvet fra to forskellige internetforbindelser for, at tjekke om det var her fejlen lå. Jeg har også prøvet både i Google Chrome og Internet Explorer.

Jeg har installeret AVG og Avast og begge disse har kørt en scanning uden problemer.

Jeg har installeret HijackThis via en anden computer og her er hvad jeg får ud af det:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 11:17:44, on 17/04/2013
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v10.0 (10.00.9200.16537)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\Lenovo\YouCam\YCMMirage.exe
C:\Users\thoma_000\AppData\Roaming\Spotify\Data\SpotifyWebHelper.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Internet Services\iCloudServices.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Internet Services\ApplePhotoStreams.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Internet Services\BookmarkDAV_client.exe
C:\Users\thoma_000\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe
C:\Users\thoma_000\AppData\Roaming\uTorrent\uTorrent.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Apple Application Support\APSDaemon.exe
C:\Users\thoma_000\AppData\Roaming\Dropbox\bin\Dropbox.exe
C:\Program Files (x86)\Lenovo\YouCam\YouCamTray.exe
C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2013\avgui.exe
C:\Program Files (x86)\Lenovo\Intelligent Touchpad\IntelligentTouchpad.exe
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe
C:\Program Files (x86)\OpenOffice.org 3\program\soffice.exe
C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Program Files (x86)\OpenOffice.org 3\program\soffice.bin
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\windows\SysWOW64\ctfmon.exe
C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorIcon.exe
C:\windows\syswow64\wwahost.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Live\Mail\wlmail.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Live\Contacts\wlcomm.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\thoma_000\Downloads\HijackThis\HijackThis.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://lenovo13.msn.com
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://lenovo13.msn.com
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local;<local>
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Microsoft Lync add-on BHO - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - (no file)
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\ssv.dll
O2 - BHO: avast! WebRep - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll
O2 - BHO: URLRedirectionBHO - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office14\URLREDIR.DLL
O2 - BHO: (no name) - {D0498E0A-45B7-42AE-A9AA-ABA463DBD3BF} - (no file)
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll
O3 - Toolbar: avast! WebRep - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll
O4 - HKLM\..\Run: [IAStorIcon] C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorIconLaunch.exe "C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorIcon.exe" 60
O4 - HKLM\..\Run: [Dolby Home Theater v4] "C:\Program Files (x86)\Dolby Home Theater v4\pcee4.exe" -autostart
O4 - HKLM\..\Run: [YouCam Mirage] "C:\Program Files (x86)\Lenovo\YouCam\YCMMirage.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [YouCam Tray] "C:\Program Files (x86)\Lenovo\YouCam\YouCamTray.exe" /s
O4 - HKLM\..\Run: [AVG_UI] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2013\avgui.exe" /TRAYONLY
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [IntellingentTouchpad] C:\Program Files (x86)\Lenovo\Intelligent Touchpad\IntelligentTouchpad.exe
O4 - HKLM\..\Run: [APSDaemon] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Apple Application Support\APSDaemon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [avast] "C:\Program Files\AVAST Software\Avast\avastUI.exe" /nogui
O4 - HKCU\..\Run: [Spotify Web Helper] "C:\Users\thoma_000\AppData\Roaming\Spotify\Data\SpotifyWebHelper.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [iCloudServices] C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Internet Services\iCloudServices.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ApplePhotoStreams] C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Internet Services\ApplePhotoStreams.exe
O4 - HKCU\..\Run: [com.apple.dav.bookmarks.daemon] C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Internet Services\BookmarkDAV_client.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Akamai NetSession Interface] "C:\Users\thoma_000\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [uTorrent] "C:\Users\thoma_000\AppData\Roaming\uTorrent\uTorrent.exe"  /MINIMIZED
O4 - HKCU\..\RunOnce: [Uninstall C:\Users\thoma_000\AppData\Local\Microsoft\SkyDrive\17.0.2003.1112\amd64] C:\windows\system32\cmd.exe /q /c rmdir /s /q "C:\Users\thoma_000\AppData\Local\Microsoft\SkyDrive\17.0.2003.1112\amd64"
O4 - Startup: Dropbox.lnk = thoma_000\AppData\Roaming\Dropbox\bin\Dropbox.exe
O4 - Startup: OneNote 2013 Screen Clipper and Launcher.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\office15\onenotem.exe
O4 - Startup: OpenOffice.org 3.4.1.lnk = C:\Program Files (x86)\OpenOffice.org 3\program\quickstart.exe
O4 - Startup: Skærmklipper og startprogram til OneNote 2010.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\ONENOTEM.EXE
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office14\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\Program Files\Microsoft Office 15\Root\Office15\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: S&end til OneNote - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office14\ONBttnIE.dll/105
O8 - Extra context menu item: Se&nd to OneNote - res://C:\Program Files\Microsoft Office 15\Root\Office15\ONBttnIE.dll/105
O8 - Extra context menu item: Send to Bluetooth - C:\Program Files (x86)\Intel\Bluetooth\btSendToObject.htm
O9 - Extra button: Send til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Microsoft Lync add-on - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - (no file)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Microsoft Lync add-on - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - (no file)
O9 - Extra button: &Sammenkædede OneNote-noter - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Sammenkædede OneNote-noter - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra button: Send to Bluetooth - {2F56DCAA-153B-4479-B4E2-547405B34FB9} - C:\Program Files (x86)\Intel\Bluetooth\btSendToPage.htm (HKCU)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Send to Bluetooth - {2F56DCAA-153B-4479-B4E2-547405B34FB9} - C:\Program Files (x86)\Intel\Bluetooth\btSendToPage.htm (HKCU)
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O16 - DPF: {C3F79A2B-B9B4-4A66-B012-3EE46475B072} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsPAClient.cab56907.cab
O18 - Protocol: osf - (no CLSID) - (no file)
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~2\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O18 - Filter hijack: text/xml - {807573E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\OFFICE14\MSOXMLMF.DLL
O20 - AppInit_DLLs: C:\PROGRA~2\NVIDIA~1\3DVISI~1\nvStInit.dll
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Intel® Centrino® Wireless Bluetooth® + High Speed Service (AMPPALR3) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\BluetoothHS\BTHSAmpPalService.exe
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: AtherosSvc - Qualcomm Atheros Commnucations - C:\Program Files (x86)\Bluetooth Suite\adminservice.exe
O23 - Service: avast! Antivirus - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: avast! Firewall - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\afwServ.exe
O23 - Service: AVGIDSAgent - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2013\avgidsagent.exe
O23 - Service: AVG WatchDog (avgwd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2013\avgwdsvc.exe
O23 - Service: Bluetooth Device Monitor - Motorola Solutions, Inc. - C:\Program Files (x86)\Intel\Bluetooth\devmonsrv.exe
O23 - Service: Bluetooth OBEX Service - Motorola Solutions, Inc. - C:\Program Files (x86)\Intel\Bluetooth\obexsrv.exe
O23 - Service: Bonjour Service - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Intel(R) Centrino(R) Wireless Bluetooth(R) + High Speed Security Service (BTHSSecurityMgr) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\BluetoothHS\BTHSSecurityMgr.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Event Log (EvtEng) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\EvtEng.exe
O23 - Service: Google Update Service (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Update Service (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Intel(R) Rapid Storage Technology (IAStorDataMgrSvc) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorDataMgrSvc.exe
O23 - Service: Intel(R) Capability Licensing Service Interface - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\iCLS Client\HeciServer.exe
O23 - Service: iPod Service - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Intel(R) Dynamic Application Loader Host Interface Service (jhi_service) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\DAL\jhi_service.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: Wireless PAN DHCP Server (MyWiFiDHCPDNS) - Unknown owner - C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\PanDhcpDns.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\windows\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Update Service Daemon (nvUpdatusService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA Update Core\daemonu.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Registry Service (RegSrvc) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Common Files\Intel\WirelessCommon\RegSrvc.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Stereoscopic 3D Driver Service (Stereo Service) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\3D Vision\nvSCPAPISvr.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application User Notification Service (UNS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\UNS\UNS.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)
O23 - Service: ZAtheros Bt&Wlan Coex Agent - Atheros - C:\Program Files (x86)\Bluetooth Suite\Ath_CoexAgent.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Zero Configuration Service (ZeroConfigService) - Intel® Corporation - C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\ZeroConfigService.exe

--
End of file - 15820 bytes
Avatar billede Blueeyez Mester
17. april 2013 - 12:09 #1
Fjeen avg og avast og installer malwarebytes i stedet og lav e scanning.
17. april 2013 - 12:32 #2
Enig med #1
Det er ikke 'sundt' med TO aktive kærester samtidig  ;-)

---

... samt
[uTorrent]
!!!

---

Er det sket 'pludseligt' ?

---

Du får lige hele 'pakken' ->

---

Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...
Avatar billede NielsErikK Juniormester
17. april 2013 - 14:49 #3
Jeg tillader mig lige et spørgsmål (det har relation til dit, jeg ønsker at lære).

Bør dette være gentaget så mange gange ??
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
Avatar billede Locodk Nybegynder
17. april 2013 - 14:56 #4
Chrome kører hver Tab som en individuel proces, så det er meget normalt med mange aktive chrome sessioner.

Jeg tror også du skal prøve at fjerne min. det ene antivirus program som en start. Utorrent er der nu ikke noget i vejen med, hvis bare du ikke er igang med at hente eller sende helt vildt.
Avatar billede Jannickhess Professor
17. april 2013 - 15:23 #5
Jeg bruger Bullguard, der for jeg online hjælp af mennesker døgnet rundt - Hvis jeg skulle få virus som jeg ikke selv kan fjerne, så fjerner de det for en

Jeg har været ude for at få hjælp af dem 1 gang det tog dem nogle få minutter at fjerne det helt, fremfor at jeg ikke kunne bruge min pc'er og det ville koste mange flere penge at få en ud til at fjerne skidtet.

Det koster lidt penge, ja men jeg har et fast abonnement i 3 år så jeg for lidt i Rabat.

Der findes også andre betalings anti virusprogrammer, på det danske marked.

JH
Avatar billede NielsErikK Juniormester
17. april 2013 - 15:51 #6
hver Tab som en individuel proces
Tak #4
Avatar billede 220661 Ekspert
17. april 2013 - 16:15 #7
Denne her bryder jeg mig ikke om:
    R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local;
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2013 - 20:35 #8
Jeg har installeret AVG og Avast og begge disse har kørt en scanning uden problemer.

Afinstaller en af dem ! Deaktiver dem først !
http://www.bleepingcomputer.com/forums/t/114351/how-to-temporarily-disable-your-anti-virus-firewall-and-anti-malware-programs/

Afinstaller AVG, vælg 32 eller 64 bits
http://www.avg.com/us-en/utilities

Afinstaller Avast, gør det i fejlsikert tilstand.
http://www.avast.com/uninstall-utility

Jeg har her til morgen fået det problem, at jeg ikke kan gå på nettet.

Det kan være det hjælper at afinstaller et ef dine antivirus ;-)
AVG har Linkscanner, Avast har wepreb, de scanner begge internet sider.

Er din computer opdateret !
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2013 - 20:47 #9
Hvis du allerede har afinstalleret AVG og Avast så kør en tur med Remover bagefter.
Avatar billede tkanto Praktikant
17. juli 2013 - 18:48 #10
Problemet er løst.