Avatar billede ZapZice Nybegynder
16. april 2013 - 15:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

301 YouTube visninger

Hejsa folkens. På min YouTube kanal har jeg problemet, hvor ens visninger stopper på 301. Jeg har googlet lidt, og fundet ud af hvorfor. Men de fleste siger at den fryser på 301 i en dag eller en halv, og nu har min gjort det i flere dage. Efterhånden tænker jeg på, om den nogensinde ville stige igen? Hjælp venligst!
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
16. april 2013 - 22:52 #1
Avatar billede ZapZice Nybegynder
17. april 2013 - 09:57 #2
Tak, men jeg har set den, og den hjælper mig ikke rigtigt :-(
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
17. april 2013 - 11:47 #3
Hvad er det du ikke forstår?

At den fryser ved ca. 301 er som det i videoen bliver fortalt er jo noget der er styret af youtube.
At du har læst nogen sige "de fleste siger at den fryser på 301 i en dag eller en halv" kan du ikke rigtig bruge til noget da det kun er gætværk.
Der er ikke nogen grænse for hvor længe der kan gå inden tælleren foresætter med at tælle visninger. Man må bare vente.

Håber det hjalp lidt.
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2013 - 14:28 #4
du kan ikke gøre noget, det er et youtube problem.

det er givetvis fordi videon ikke ses ret meget, så bliver den flyttet til lagerservere.  skulle det så ske at den bliver set mere ofte, bliver den kopieret tilbage på "hot stuff" serverne.

youtube flytter videoerne rundt, alt efter hvor aktive de er, hvor meget de bliver set.    bliver den ikke set mere (nyhedsværdien er klinget af), så ryger den på lager, hvorfra den bare ligger død og venter på et klik.
Avatar billede ZapZice Nybegynder
23. april 2013 - 21:31 #5
Tusind tak! Tror jeg forstår det nu ;-)