Avatar billede jshforever Nybegynder
16. april 2013 - 15:02 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Splitter til en razer electra.

har lige købt http://www.razerzone.com/gaming-audio/razer-electra men jeg havde ikke læst at mic'en ikke virkede på pc uden en adapter
så jeg kiggede rundt på razers hjemmeside og fandt den her http://www.razerzone.com/gaming-accessories/audio-mic-splitter-adapter-for-the-razer-electra men med fragt blev prisen 250 kr. og ville ikke betale så meget for det, så jeg fandt denne her http://www.avxperten.dk/adaptere/audio-adapter/3-ring-minijack-til-2x-2-ring-minijack-adapter.asp bestilte den og nu hvor den er kommet hjem fandt jeg ud af den ikke virker... så uden at smide flere penge væk vil jeg lige sprøge her om der er nogen der ved om man kan få et stik som passer sammen med razer electra som jeg kan købe på en dansk hjemmeside/butik, så jeg ikke skal betale 150 kr i fragt :/
Avatar billede NielsErikK Juniormester
16. april 2013 - 16:12 #1
Avatar billede jshforever Nybegynder
16. april 2013 - 16:18 #2
#1
Dieser Artikel kann leider nicht an den von Ihnen gewünschten Ort versandt werden. Sie können entweder die Versandadresse ändern oder den Artikel aus Ihrer Bestellung löschen, indem Sie die Stückzahl auf 0 setzen und anschließend auf "Aktualisieren" klicken. Erfahren Sie mehr. med andre ord det kan ikke bestilles til min adresse :( men tak fordi du prøvede :)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
16. april 2013 - 16:30 #3
Den må være mulig at finde inden for EU hos en der vil sende den for en fair pris.
Avatar billede jshforever Nybegynder
16. april 2013 - 16:44 #5
#4

ehm linket virker ikke; Unknown error
Avatar billede NielsErikK Juniormester
16. april 2013 - 16:51 #6
http://www. beslist.nl/products/accessoires/r/Razer_Audio_-_Mic_Splitter_Adaptor_%281M%29_For_The_Razer_Electra_-_FRML_%28Accessoires%29/

Det er en slags Holland`s svar på edbpriser.
Gå efter en kortere URL og søg varen.
Avatar billede jshforever Nybegynder
16. april 2013 - 16:56 #7
ehm siden virker ikke for mig; This page is used to test the proper operation of the Apache HTTP server after it has been installed. If you can read this page it means that the Apache HTTP server installed at this site is working properly.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
16. april 2013 - 17:33 #8
Sjovt, den virker fint her, prøv lige at hente FireFox og lav et skud med den.

Her får jeg fint en oversigt med alverdens ting (lige fra babytøj til elektronik).
http://www. beslist.nl
Avatar billede NielsErikK Juniormester
16. april 2013 - 17:33 #9
Avatar billede jshforever Nybegynder
16. april 2013 - 17:58 #10
hmmm prøver senere :/
men tak for hjælpen
Avatar billede jshforever Nybegynder
16. april 2013 - 18:09 #11
det ser ud til at det er enten yousee der blockere det eller noget med min ip at gøre...
Avatar billede NielsErikK Juniormester
17. april 2013 - 10:44 #12
hvis du får hul igennem, så er der 3-10 butikker at vælge imellem, alt efter om du vil ha æsken med.
Prisen er 14-27 euro (mener det var ca 17 med æske)
Avatar billede jshforever Nybegynder
30. juli 2013 - 00:34 #13
fandt selv ud af det