Avatar billede Intemperance Nybegynder
14. april 2013 - 11:19 Der er 13 kommentarer

Køber computer imorgen mandag!.. nogen der syntes det er et dårligt køb?

Hej

Er Uni studerende og har derfor et meget begrænset budget. har fået anbefalet nedestående computer som den bedste gaming pc til prisen lige nu. enig ?
batterilevetid, vægt, størrelse er uden betydning, computeren skal bruges til at spile total war serien f.eks. altså en gameing og multimedie bærbar.

Er der noget ved computeren eller wupti jeg skal være opmærksom på, nogen der har et bedre bud ? havde selv lidt tænkt på mm-vision til samme pris.

min bekymring er wuptis service, at det ikke er ssd harddisk og om det er det bedste køb..de anmeldelser jeg har læst om computeren på nettet har computeren med dobbelt så mange ram, nogen der ved hvorfor og om det er vigtigt ?
køber computer imorgen så ville sætte pris på endhver kommentar.

På forhånd tak fra en der ved meget lidt om computere.

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/1038847/Toshiba-Qosmio-X870149.html
Avatar billede qaws123 Nybegynder
14. april 2013 - 12:08 #1
det er en god computer kan godt trække de fleste spil
Avatar billede NielsErikK Juniormester
14. april 2013 - 12:19 #2
Den får du ikke hurtigere til prisen.
Du har fået svaret en gang, så her er det som svar.

Hvorfor ikke blot forsætte i det gamle spørgsmål  ?
http://www.eksperten.dk/spm/979653
Avatar billede Intemperance Nybegynder
14. april 2013 - 12:36 #3
den var død og forvirrende.. mit eneste problem er at prisen hos wupti er billigere end de andre.. men de andre der tilbyder samme toshiba computer har 2.5 proccesor.. den du har vist mig niels har kun 2.0.. kan det blive et problem for mig, og hvis ja hvornår.. nogen problemer med win 8?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
14. april 2013 - 13:11 #4
Se nu det her som Wupti selv henviser til...
Se produktets datablad ved at klikke på linket i menuen til højre
http://www.wupti.com/lib/Images/pdf/PSPLZE-01G00QN5.pdf

3rd generation Intel® Core™ i5-3210M Processor with Intel® Turbo Boost Technology 2.0 (2.50 / 3.10 Turbo GHz, 3 MB 3rd level cache

Wupti har blot sjusket da de skrev, nu har jeg fremhævet der hvor deres fejl formodentlig stammer fra.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
14. april 2013 - 13:16 #5
Jeg går ud fra du uddeler point i dit gamle spørgsmål og så evt selv lukker dette.
Avatar billede Intemperance Nybegynder
14. april 2013 - 13:22 #6
skal jeg nok, og giver dig gerne pointene.. men forstår stadigvæk ikke at computeren her, med et g-force gt 635 ikke kan kører totalwar serien, cs osv.. http://www.aldi.dk/print/uge15162013/

virker som et kanon tilbud. vil du stadig anbefale wupti computeren ?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
14. april 2013 - 14:01 #8
Jeg og alle der ved blot en smule om bærbar, vil til hver en tid soleklart anbefale GTX 670m frem for GT 635m.

Der er en ydelsesforskel på omkring 100 procent!
Avatar billede NielsErikK Juniormester
14. april 2013 - 14:05 #9
GT 640M LE

Du kan se på tallene at den er dårligere (lavere tal)
Du skal op og runde GTX 660m, gerne mere (som eksempelvis 670m) for at stå med en bærbar du kan se flere år frem angående spil.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
14. april 2013 - 14:18 #10
CS kan hvad som helst spille, Totalwar serien er en anden sag.
Husk også på det nye spil (kunne være TotalWar) der kommer om 6-12 måneder og som du gerne vil spille.

Jeg vil også be dig huske på:
Bliver grafikkortet i en stationær for langsomt, så skifter man det ud.
Bliver grafikkortet i en bærbar for langsomt, så smider man pcen ud (groft sagt).
Avatar billede NielsErikK Juniormester
14. april 2013 - 14:21 #11
Når de skal reklamere for deres små grafikkort, så nævner de yderst sjældent AA og AF, det er der en god grund til.  ;-)
Avatar billede Intemperance Nybegynder
14. april 2013 - 15:04 #12
fair nok.. har vist dig medion fra aldi, og cdon tilbuddet.. hvis du stadig mener toshiba er et rigitg godt køb må jeg tage den.. ville bare ønske jeg kunne betale noget mindre.. syntes ikke det er så krævende spil jeg spiller.. men takker for hjælpen.. hvordan giverjeg dig pointne.. hvis du vil have dem ?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
14. april 2013 - 15:53 #13
God fornøjelse.  :-)

Der ligger en vejledning i mit svar, i den gamle tråd.
http://www.eksperten.dk/spm/979653