Avatar billede joey123 Nybegynder
11. april 2013 - 17:50 Der er 3 kommentarer

HJÆLP TIL MAC!!!

Hej!

Havde nogle venner som lige skulle have/lave lidt sjovt og "pranke" min mac.

De har således gjort, at min mac lukker ned på et vis tidspunkt.

Altså her idag (d. 11-04-2013) poppede et vindue op på min mac, hvor der stod at min mac vil lukke ned automatisk, om 10 min (den poppede op kl. 11.10 dvs. den vil lukke ned kl. 11.20).

Og jeg har søgt alle forskellige steder på internettet, for at få hjælp til det/ændre det.

Please, hjælp mig!! :)
Avatar billede joey123 Nybegynder
11. april 2013 - 17:52 #1
OBS!!! Lige en ting til..

Jeg fandet den her video på youtube - tror det er de har lavet.

http://www.youtube.com/watch?v=P2BjiGIgKlA
Avatar billede egonspock Seniormester
11. april 2013 - 17:58 #2
Prøv at se i Systemindstillinger->Energibesparelse->Planlæg (for neden til højre) og se om der skulle være sat en nedlukning på som standard.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. april 2013 - 18:02 #3
Er ikke mac bruger, men det er så ikke dette de har gjort?
http://www.ehow.com/how_6793916_set-auto_shutdown-mode-mac-laptop.html